Pages

Bot Penambang HPA Pertama!





AlhamduliLLAH!
HPA telah melangkah setapak lagi ke hadapan.
Hujung minggu baru-baru ini, team Latihan & Promosi HPA Zon Borneo telah turun ke Jeti Kampung Boyan untuk menghangatkan lagi promosi dalam rangka memperkenalkan HPA dengan lebih meluas kepada masyarakat di negeri Sarawak.
Dengan hasrat ingin mengembangkan lagi syiar Islam melalui pemasaran produk Halal di Sarawak, HPA telah mengiklankan jenamanya melalui sebuah bot penambang di Jeti Boyan & Waterfront. Jeti Boyan yang terletak berdekatan tarikan pelancong seperti Kedai Kek Lapis terkenal di Sarawak – Dayang Salhah & juga kafe Barok merupakan lokasi strategik kerana ianya adalah antara laluan utama pelancong di sini, yang mana dirasakan berupaya untuk menaikkan lagi nama HPA sekaligus menzahirkan identiti HPA sebagai pengeluar produk Halal utama di Sarawak.
Semoga dengan strategi pemasaran seumpama ini, HPA semakin diterima dengan lebih meluas sekaligus menjadi identiti kepercayaan masyarakat Sarawak sebagai Harapan Paling Akhir, insyaALLAH!

Penghargaan: Jutaan terima kasih diucapkan kepada Encik Juri bin Andey yang sudi bekerjasama dengan kami untuk menjayakan promosi HPA melalui bot penambang beliau.